Jag respekterar att du vill testa och se vad du får ut av olika saker, det är ju faktiskt så man oftast hittar nya vägar. Vad är det man säger "bara den som går vilse lär sig nya vägar". Käkar man samma pizza jämt får man inte nya smakupplevelser, typ så.
Men, det känns som att det inte gäller allt. Man byter inte sambo så himla ofta som man skiftar pizza, men luren kan man ju faktiskt skifta när fan man vill. Det skadar ingen och man lär sig något nytt. Men jag tror dock att jag skulle tröttna på att ändra (lite det som du själv en gång var inne på, att du tröttnade på att hela tiden förändra i Android). Det är en viss charm i att veta vad man har och att gilla läget. Gräset är som bekant inte alltid grönare på andra sidan.
Dock vidhåller jag att en kombo av en WP8 och en Meego skulle vara optimalt, tror jag. Flytet och det stora nätet kring WP, och formen och variationsmöjligheterna i Meego. Det tror jag hade varit något. Jag gillar looken på Meego, looken på apparna. Och det unika i det.
Men men, min Lumia har påverkat min vardag och gjort mig mer produktiv och jag tror inte 920 kommer sakta ner på tempot

Click to expand...