Anledningen till att jag har mobila listor, är för att jag skapade dem i WMP, efter att ha hämtat dem från DC. Så började det. Från WMP, så gjorde jag en backup, då jag missat det en gång och det är ett rent helvete att försöka återskapa, och att det dessutom tar tid.
Sedan har WMP någon länk till VLC för där fick jag över dem lätt. Dessa låtar fanns ju uppladdade, så jag var lite smart och kopierade dem som jag la i någon lista, och skapade mappar med de filerna i, där mappen heter som listan, typ House. Så när jag har alla filer i mappar så är det ju bara att markera alla i en mapp, och sedan lägga in dem i ex Zune, och så döper man listan efter musiktypen i respektive mapp.
Men, i Spotifys fall så fick jag över mina listor där, men jag skapade några nya som blev jäkligt bra, men de går ju inte att ta ut ur Spottkoppen. Så jag satt en hel helg och laddade hem låt efter låt, och skapade nya mappar, som fick heta Spotify-ballader, Spotify-Groove, osv. Så nu är alla mina listor rörliga. Från Zune gick de ju automatiskt över till X-box Musik.
Så du kommer inte på vad du gillar som var ovanligt? Ok.

Click to expand...