CPU frekvens för hög (998mhz) på tomgång med 2.3.3 ROM

Diskussion i 'Xperia X10 - Allmänt' startad av Radioman62, 25 aug 2011.

1. Radioman62

Radioman62 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Sorry, såg denna kommentaren innan jag kommenterade i en annan tråd.

Grejen är den att jag har yxan redo hela tiden. Min fritid är för dyrbar att hålla på med skit, även om jag också bjuder till i detta roliga intresse :)

Jag läste bara på första sidan och de sista. Om det är ett vanligt fel borde ju "blade wifi fix" synas på förstasidan, eller hur? När den inte gör det så är det skit tycker jag och går omedelbart vidare. Jag har inte tid med sånt. Den som har något som fungerar och har en bra infosida betalar jag stålar till direkt, enkelt och rätt.

Nu vet jag att han ..som jag inte kan komma ihåg aliaset på .. zdhz nånting, är en av de bästa på XDA och är väldigt duktig men .. som jag sade ovan. <3

2. Radioman62

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

En sak till
    När jag installerade nya teman så försvann de tre original temana ?

3. Radioman62

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Problemet är löst för min del !

Jag kommer inte att upprätthålla någon konversation här längre, vad det gäller trådens utgångsuppgift.

Utvecklingen går snabbt och jag har gått vidare till Wolfbreaks ROM som har ... bara några små "issues" och dessutom, i custom-kerneln C (custom) i stället för S (stock), så kan man testa OV (överklockning)

Den senaste versionen 4.0.4 använder alla "governors" för CPU hastigheten på ett sätt om är bra. Det finns också många inställningsmöjligheter man kan testa. Jag har inte hunnit med det ännu.
    Problemen som gjorde att jag startade denna tråd är helt borta med denna ROM

I alla fall ...så är man med och hackar det senaste. Ha ha, Så det kan bli :)

När du startar Wolbreaks ROM så kommer en kort Sony Ericsson text, sedan en XDA Developer logga och sedan en, bara den är värd en 50 lapp till upphovsmannen, en Wolfbreak logga. :)

Det bootar långsamt men.. fan vad det flyter fint alltså. Och det är fortfarande en Sony Ericsson, det är det inte med en Cyanogen7.

Godkväll gott folk.