Dammit, jag glömmer alltid länken till dom nya trådarna. http://www.cronosproject.org/forum/viewtopic.php?f=58&t=821 Du behöver bara göra en full wipe om du kommer från en annan ROM.
Min wifi kopplar ned hela tiden. Någon annan med samma problem? Har kört full wipe och dalvik wipe men fortfarande samma problem.
Jag gillar romen bara. Cronos är en gammal linuxdistribution, men han har nu gått över till Android helt. Eftersom jag är en GNU/Linux-fantast själv så blev det lite pluspoäng på honom där. haha.
Hehe... Ser att du sponsrar med upload på hans arbete. Är sjukt bitter att wifin inte fungerar på min. Kul iaf. Konstigt att inte fler nappat?! Jag väntar på 2.3.3 till min Blade nu bara.
Någon nytta lär ju servern vara till. Den skyfflade 93.95 GB trafik förra månaden, det drog iväg lite när kineserna hittade Cronos rom.
Tillbaka till mitt problem. Stängde av mobil data som de andra i cronos forumet då sparkade wifi igång. Hoppas 1.7.1 eller motsvarande löser det..
blr lite jobbigt med uppdatering hela tiden då man måste börja om med allt från början, eller kan man flasha utan nån wipe från 1.6 till 1.7?
Vad denna känns slö? Iaf i handcent när jag skriver sms. Känns som allt har 1sek fördröjning.. Kör launderpro med, den känns snabbare en standard meny som också laggar.