" # cd sdcard/aais # sh install.sh # sh: can't open install.sh # Precis så står det. Ja precis så : /sdcard/aais
Har oxå haft det problemet förr dock minns jag ej hur jag löste det.. Stäng terminal och öppna igen.. Om inte det funkar kolla så att filen heter install.sh och ligger i /sdcard/aais/install.sh
nej det finns bara en fil som man kan extracta, fast när man extractar säger den att det inte finns någon fil i extractfilen. jag gick in i file details och här är allt som står. name: AIO Automatic Installation Script For 2.1.1.A.0.6 v.1.4.rar size: 5 466 859 bytes permissions: -rw mime type: application/x-rar-compressed modified: 2011-07-27 22:36:28 MD5 Sum 489f9dfa12a17a76c23777fc48e987ed
Lol Öppna rar filen med förslagsvis winrar ( på datorn) du kommer hitta en mapp i som heter aais.. För över den till ditt minneskort på mobilen. Sen gör du samma sak i terminal..
Är inte säker på att man kan extrahera rar filer i root explorer Tillgång till dator? Sent from my U20i using Tapatalk
Vad var det senaste du skrev, eller skriv allt du skrev och vad du får för svar.. Funkade för mej för ett par dagar sedan ..
Det måste ju vara ngt du har gjort fel.. Kör original utan root och såhär gör jag: Cd /sdcard/aais Sh install.sh Här kommer massa alternativ upp så kan man trycka tex 5 för att installera en ny boot animation
jag hade missat skriva "cd" innan jag skrev sdcard/aais jag testar göra om det. Jag skrev : su cd/sdcard/aais då blev det såhär "cd/sdcard/aais: not found # När jag kollar vad som finns i AAIS så finns det en mapp som heter data och en fil som heter install
Hade 10 alternativ, stod typ: 1 Xrecovery 2 Cwm 3 bla bla Osv Osv Har du tankat det senaste ( vet inte om det finns fler men kolla på xda där det finns)
för mig står det 0 install Xrecovery for x 10 mini pro 1 install Xrecovery for x 10 mini 2 enable JIT 3 disable JIT 4 Install custom bootanimation 5 uninstall custom bootanimation 6 revert to stock bootanimation 7 install app2sd 8 uninstall app2sd 9 install dual touch 10 exit så står det. btw, fungerar dual touch ?