Har krånglat ett bra tag med detta nu. Angående root som inte hör till dennna tråden så gick det bra. Men när jag kom till att installera ClockWorkMod Så körde jag fast, Odin vägrade hitta luren. Så nu håller jag på med ROM-manager, vilket inte heller går smärtfritt. kommer såpass långt att den rebootar till recovery och därifrån väljer jag cm7, den börjar installationen MEN sen avbryts den tvärt med budskapet "E: signature verification failed, instalation aborted"............Har kört några vändor nu tre/fyra försök och nu kommer jag inte till recoveryläget ifrån rom-manager längre. Utan får stänga av luren och starta den i recovery manuellt......Och här är jag nu, lite tips/åsikter någon?
Mvh.
Edit:
Ledsnade på de blaskiga färgerna efter root, samt kände mig allmänt uppgiven. Så min lösning på problemet blev att flasha in nordisk 2.3.5-stock.
Men kom gärna med förslag och svar på mina tidigare frågor, det kanske kan hjälpa någon annan eller mig när jag har återhämtat lusten och ger det hela ett nytt försök
Last edited: Dec 23, 2011