Hmmz, när jag efter uppgradering till #61 skulle gå in på inställningar via GO Launcher EX, menyknapp > preferences (systeminställningar) får jag felmeddelandet: "This application is not installed". Körde kernelsceaningscriptet, lippos, före uppgradering, vilket raderade cache, dalvik mm, sedan installerade jag och det blev såhär.. Well, nu har jag kört scriptet igen, och installerat neo11, fixat permissions, mm, nu står den bara i bootläge, händer inget.. Well well, ordnar sig nog 
EDIT: Fucking shit. Bootloop. Näe fan, jag får nog ta och installera nåt annat system nu via ODIN.
Testa nåt annat när detta fuckat sig. Kanske Darkys 9.5 eller så.
EDIT2: Innan jag hittat en annan rom att flasha, kanske någon har nåt tips på vad jag kan göra för att få igång telefonen igen nu när den hamnat i en bootloop efter försök till uppgradering till #61, fabriksåterställning eller vad? Skulle gärna ha kvar alla apps å meddelanden och sådant. Nån som har nån bra ide? Testat kernel cleaning script mm och ominstallation av #61 mm, men den vill ej boota.
EDIT3: Körde in GALNETs MIUI 5.2 direkt rakt över bara :O bootar nu...
EDIT4: funkade nästan... force close android.process acore... nu får vi se vad man ska försöka med nu då.
EDIT5: Installerade Nightly #50 igen nu :O bootar... DET FUNKADE. Beware att uppgradera till #61
Last edited: 18 juli 2011