Då är man en transformer äntligen

Diskussion i 'ASUS' startad av Johnny, 14 juli 2011.

1. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

köpte min transformer igår med docka och är väldigt nöjd. vet någon om det går att välja vilke browser man öppnar när man trycker på browser knappen på dockan?

2. Pixel67

Pixel67 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Nu har inte jag dockan, men det finns ett sätt jag kan tänka mig. Tanka den webbläsare du vill ha (jag föreslår Dolphin for tablets, sjukt bra!), sen går du in i inställningar i Honeycomb -> Appar -> Hantera appar -> Alla och sen väljer du Webbläsare. Där finns det en rubrik som heter "Starta som standard". Prova att rensa standardinställningarna. Blir det rätt så borde du få ett val nästa gång du trycker på knappen på docken om du vill använda standard eller någon annan du har installerad ^^ Men det här är egentligen bara en vild chansning från min sida :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

3. Hasse_s

Hasse_s Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hej fick min transformer idag är nöjd med allt! Förutom att skärmen läcker om ni vet vad jag menar. Det kommer alltså in vit ljus på vissa ställen på displayn, samt där det läcker så finns det död pixel. Det syns bara vid mörka färger så det stör inte jättemycket, men det är skit irriterande när man ser det hela tiden.
    Så skall den väll inte vara?

4. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Jo testade detta först själv men det löser tyvärr inte problemet :(

Döda pixlar är inte ok. att den läcker från sidan tror jag man får stå ut med. Har samma själv om jag tittar på tabben från sidan