Och det var på sommaren eller? Det är väll inget problem att folk inte kan allt om sin telefon när dem är nya användare. Var glada att de har en Android istället så det blir en så intressant plattform som möjligt att utveckla för så vi får grymma spel och roliga appar. Helt meningslös tråd tycker jag. Du borde gått fram och visat henne istället.
Jo jag förstår att man lär sig nya saker varje dag och så men jag känner denna person rätt väl och hon är inte precis den som vill lära sig saker (spelar ingen roll vad det gäller... fjortis btw). Flummig,dum tråd
Mina grannar är idioter. Ska jag skapa en ny tråd där jag gnäller om det eller ska jag låna denna? För övrigt ser jag fortfarande mig sjäv som en del av dagens ungdom och jag är grymt besviken på mig själv.
OnT. Hade du gått dit och sagt att du kan ändra tangentbordet, så kanske du hade haft dig en brud sen Sent from my HTC Desire using Tapatalk
När jag var 12-14bast blev jag glad ifall jag fick ett PC-spel för några hundralappar. Nu får en 12åring en iPhone i julklapp, plus en jävla massa annat också. Vad har hänt med dagens FÖRÄLDRAR? Det är ju inte ungarna som skämmer bort sig själva, det är föräldrarna. Bögarnas (och kapitalisternas) fel.
Ja precis, vad fan har hänt med dagens föräldrar? Hur kan barnen någonsin förstå pengars värde när de får så mycket som de gör i julklapp och födelsedag och den ena med det tredje? Tragiskt också att det finns ungar idag som inte ens kan starta en tvätt/diskmaskin...
+1. Ingen visste allt om sin telefon direkt. Därför finns alla guider. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det är ju bara bortskämda kapitalister som använder tvätt/diskmaskin. Man har alltid kunnat tvätta bra för hand. Varför skämma bort sig med att använda maskiner som gör det jobbet åt en? Pengar kostar dom också. Nä, vad folk blir mer och mer bortskämda. Ska inte göra något själva alls snart. Inte konstigt att arbetslösheten ökar!
Så alla som har tvätt och diskmaskin är bortskämda kapitalister?? Herregud, nu går det väl lite väl långt här Jag är själv en fattig student som inte har någon diskmaskin, men jag har iaf tvättstuga
Haha men ge dig, om min Farfar kan vänja sig med diskmaskiner, ugnar och tvättmaskiner så kan du det.. eller är du ~80 bast också? Tvättmaskiner betyder inte bortskämdhet..
Jag är 12 och jag är inte en bortskämd unge utan snarare tvärt om för i hela mitt liv har jag fått köpa allt jag ville ha. Aldrig fått godis en gång i veckan, aldrig fått märkeskläder hela tiden o.s.v de enda tillfälle jag har fått något (förutom när jag behövde något) var vid jul och födelsedagar. Numera så får jag köpa vad jag vill och behöver för hela barnbidraget
Ja, samma med kyl och frys. När man är hungrig springer man väl för fan bara ut och klubbar ihjäl ett djur att äta, sen väntar man till kvällsmaten och så på det igen.
Ändå sitter du vid en dator och skriver detta. Skrota den och skaffa papper och penna istället. Dator är ju ren lyx om man tänker i dina banor. sent from my rooted X10 Mini using Tapatalk Pro