Problem: Dålig strömknapp

Discussion in 'Nexus 4 - Allmänt' started by Lynch94, Dec 28, 2012.

1. BMarkusK

BMarkusK Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Detta är den bästa telefon jag ägt. Både kvalitetmässigt och mjukvarumässigt. Tror inte det finns någon annan android telefon som har sån här bra byggkvalitet. Min strömknapp är absolut inte dålig, min volymknapp knakar inte. Har absolut inget att klaga över. Såklart man kan ha otur att få ett exemplar som inte är helt perfekt, sådana har alla tillverkare, men då får man använda ångerätten och byta ut den bara. Men det är nog inte många % det gäller. Och de klagomål man läser om på forumen är ju bara en viss %, de andra som är nöjda har ju inget att klaga på och skriver ju mindre på forumet.

Sen tycker jag du ska läsa alla olika tidningars recensioner som hyllar denna telefon och byggkvalitet. Jag tror mer på dom än några gnälliga röster på ett forum. De som skriver tidningarna gör ett tjänstefel om de skriver något som inte stämmer, de som skriver på ett forum kan skriva vafan som helst.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

2. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Känns inte konstiga alls. Som alla andra mobiler jag ägt :-)

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

3. aeqvist

aeqvist Adult Droid Medlem

Telefon:
    S9+

MINA ENHETER

Telefon:
    S9+
    Dom som har problem gapar högst. Förmodligen hur många som helst som sitter hemma och njuter av telefonen utan att skriva här.

Jag har inga problem med knarrande knappar osv...

4. Madman

Madman Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Alla har ju rätt till sin åsikt. Jag skriver det som jag upplever. Jag är nöjd med många saker , men kvalitetsintrycket är inte en av dem. Jag hade nog högt ställda förväntningar efter alla recensioner där den hyllades...

5. BMarkusK

BMarkusK Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tror dock du kommer ha svårt att hitta någon androidtelefon som har bättre kvalitet och ligger i samma prisklass och prestandaklass.

Men det jag menar är bara att man inte ska titta sig blind på vad som skrivs på ett forum och sen dra förhastade slutsatser av det. Det är som aeqvist skrev här ovanför. Dom som har problem gapar högst, men det innebär inte att alla har de problem, troligtvis långt ifrån.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

6. Pacman5

Pacman5 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ju minst till den 16:e att fundera över det :)

Det finns eg ingen telefon i dagsläget som känns som ett alternativ, så det skulle i så fall bli att vänta in en 5" med 1080p längre fram nästa år. Jag tänker låta beställningen ligga kvar och fundera veckorna som kommer, och se vad som dyker upp på här på forumet. :cool: