De problem som fortfarande återstår med Nexus One?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av Ironlady, 17 mar 2010.

1. Barilla

Barilla Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

jag byter mobil en gång om året, känns surt att ha en i säkert 6 månader som inte fungerar som den ska. frågan är om dom ens bryr sig om att fixa detta till 2.5?

2. NoiseMaker

NoiseMaker Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Miljöbov

3. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Om du byter så ofta så är det ju dumt att köpa en smart phone som precis kommit ut. :) iPhone var inte så stabil ibörjan heller vill jag minnas..

/Söder

4. Barilla

Barilla Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Nej jag är rätt nöjd ändå, testade en kompis desire igår och satan vad den hackar jämför med Nexusen och Home++. Katastrof.

Tycker dock att det är en rätt basic sak att fixa och det borde läggas lite krut på detta. Någon som vet om det kommer i 2.5? Dvs GPU stöd för GUI´t.

5. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Jag själv gillar inte Home++, men det är ju det som är det fina med Android, att man kan välja vad fan man själv vill. Inte bara acceptera det som Job vill. :)

Jag har faktiskt inte hört något om GPU-stöd i 2.5. Eller var det kanske 2.2 jag läste om precis...

Ja det var det visst. :) Eller är OpenGl 2.0 -grejen stöd för användning av GPU i menyn?

http://androidandme.com/2010/04/news/android-2-2-is-coming-what-features-do-you-want/

/Söder

6. Goodbody

Goodbody Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OpenGl 2.0 är ett grafik system precis som DirectX i windows bara det att OpenGL har öppen kod