Idag kom dagen, min polare gick i pension
Den fungerar bra fortfarande, inkl batteriet. Men jag var sugen på något med bättre kamera, inte bildkvalitet för det tycker jag räcker till, och ärligt talat känns det inte som det hänt sååå mycket på den biten. Men framförallt det här med olika objektiv på samma telefon. Det lockade liksom att ha något annat än bara vidvinkel.
Har haft span länge (över ett år) på telefoner som kunde varit en värdig ersättare. Dvs, premiurlur med lagom format och framförallt 16:9 skärm! Men det känns som att det inte kommer hända
så läste jag någon som hade exakt samma funderingar och menade att det är inte så dumt med något högre skärm ändå. Man ser mer när man har tangentbordet uppe. Men ville ändå ha en telefon som inte var för hög, ser så dumt ut. Ville gärna ha Huawei igen men det känns inte som en bra idé när jag kör mycket appar och allt finns inte på Huawei Store
Så när nya Galaxy S22 kom så verkade det ganska lockande, var och klämde på dem men det jag blev imponerad av var den ganska nya S21 FE! Den är "typ" i samma storlek, väger lite mindre pga plastbaksida (bra tycker jag!), men har tre kameror. Det fick bli en sådan. Känns som en väldigt trevlig telefon.
Tack för den här tiden Huawei! Ni gör i mitt tycke de kanske bästa enheterna (platta/telefon), så det är med en liten tår jag lägger min Mate 10 på hyllan. Kommer sakna den, den har varit en av mina absoluta favorittelefoner.
Visa bifogad bild 132894
Click to expand...