Han pluggar mekatronik. Han är 'pillig' av sig så något 'hands on' är nog bra. Han äger dock ingen lödstation fast det verkade inte vara obligatoriskt för just startkitet.
ingen jävla jul här! inga klappar, ingen julmusik, inga barrande plastgranar med onödigt bjäfs och ingen jävla julmat! den 24/12 tillbringas så långt ifrån jul det bara går.
Lite kort återkoppling ang Arduinon. Har fått hem min och börjat lite smått med den, är urkul! Har man intresse för teknik och elektronik samt programmering så är detta en toppenjulklapp! Mycket pedagogisk bok som medföljer i startkittet, där man går ut enkelt och får en lysdiod att blinka, för att mot slutet konstruera en webbansluten termometer eller annat skoj
Tack för att du tog dig tid att återkoppla lite Jag har inte bestämt mig än men det kan absolut bli ett sådant startkit.
Vi handlar inga julklappar men jag kommer nog köpa några trisslotter. Om det blir till jul eller bara nyår återstår att se. Älskar julstämning och julpynt men vi har av olika skäl inte julpyntat på många år. Funderar på bryta trenden i år och pynta åtminstone mitt rum.