Kul för dig att du trivs i din värld som du då självklart försvarar med alla medel, men det är sannerligen inte vad största delen av folket upplever som lever i verkligheten.
Analysera mina inlägg som att det du ser är rädsla bevisar tydligt att förhållandet är det omvända för då argumenterar man med att ställa vad jag säger emot mig.
För mig som lever i absoluta verkligheten med sanningen finns överhuvudtaget inget som skrämmer mig eftersom jag vet vad allt är, just verkligt, finns därför heller inget okänt outrett som kan skrämma mig.
Vad jag känner som tråkigt är inte rädsla utan en maktlöshet, som att kunna försvara mitt land, folk, mina barn och efterlevande.
Ett land som jag själv, mina föräldrar förfäder byggt upp så fint med blod svett och tårar håller i raskt takt på att förfalla om vi inte snabbt vidtar kraftfulla åtgärder för att vända allt på rätt väg, vilket blir omöjligt om vi inte får belysa och ta upp även el. inte minst det dåliga i dagen.
Även om man själv ännu inte blivit våldtagen, knivskuren, blivit träffad av nån kula, misshandlad, fått bilen el. huset uppeldad eller blivit drabbad av att inte kunna få nån akut vård osv. så kan det vara klädsamt att bry sig något om alla de som är drabbade av allt detta.
Våga och vilja se verkligheten för en möjlighet att göra nåt åt den destruktiva trenden landet och folket hamnat i på grund av alla som vurmar om alla dessa våldsmän.
Allt som inte fungerar längre på grund av en ohållbar invandring från kulturer som inte är förenlig med vår går att räkna upp i det oändliga och kom då inte och säg att det inte beror på detta.
De få saker som fortfarande fungerar som det ska, som det gjorde för bara några få år sen är lättare att räkna upp. Menar att även om man dragit åt invandringen nu måste ändå de destruktiva följderna belysas som de är om man ska kunna rätta till nåt.
Att referera till invandringen som vi hade före -10 eller rättare sagt ännu tidigare då mycket var från liknande kulturer som vår som berika, tillförde vårt land mycket bra har väldigt lite el. inget med senaste tidens invandring att göra.
Man vill heller inte diskutera våldtäktskulturen som Sverige blivit, framförallt från vänstersidan.
Finns den inte, el. beror det kanske på svenska vita män, kanske bagateller och inget att bry sig om, har alltid funnits, redan på vikingatiden, eller vad? Om man blundar för den kanske den inte finns och då kanske inga åtgärder behöver vidtas heller, eller?
2017 -7230 anmälda våldtäkter enl. BRÅ. 20 våldtäkter/dag.
Swedish Government Predicts 12.5% Of Women Will Be Raped By Migrant
Eftersom jag varit inne på att prata lite om Polen tidigare är våldtäktsstatistiken intressant att jämföra. Som exempel Polen har endast en tjugondel av våldtäkter i förhållande till folkmängd jämfört med Sverige och det är liknande i de andra nordiska grannländerna, varför? Kan det möjligen ha med kulturen att göra, ja, självklart säger jag, även om vissa på vänsterkanten inte alls håller med.
Click to expand...