problemet med kompassen är bara i somliga applikationer (ie wikitude tex), men det märkte dom inte förrns developers rapporterade in det till Samsung, den funkar klockrent i "rena" kompass applikationer dock.
Mitt problem med wifin var pga en on/off widget (även den med svart bakgrund..kommer inte ihåg vad dom hette nu.. men... mönster?) så nu kan jag ansluta utan problem.
Köper du en ny telefon så har du ju med all säkerhet en "ouppdaterad telefon" så då kommer du inte ens märka glappet.. Moot point imo.
Jag har inget laddglapp vad jag märkt, å andra sidan är min alltid på, jag laddar inte min telefon avstängd... men den laddar fullt sen blippar den inte med den sista %n som dom andra beskrev.. inte kollat, men det är inget problem för mig, för innan det hinner bli permanent skada så har dom fixat det. Det fanns inte -innan- uppdateringen ju. Och nu om det kommit en ny image att rulla tillbaka till...
Haft en iphone och den kan bara multitaska om du JB och sen installerar Backgrounder.. med resultat därefter. inte så slick.
2 kollegor har magic, och dom båda funderar på att kasta ut dom på blocket och köpa en Galax.
(edit: dom är inte folket som petar runt och rootar telefoner så för dom är det superba XDA stödet oväsentligt, det är rent estetiskt och pga hur mycket minne du får i den direkt...)
Visst e där problem men det har alla telefoner i olika former (yes, tom den "heliga" iFånen....)
Är galaxen värd 5k? Utan tvekan! Är magic/dream/hero värd X kr? Utan Tvekan!
Skulle jag byta bort min Galax mot telefon X pga sina problem? Aldrig i livet.
Skärmen, bygget, form känslan (ie hur den ligger i handen) är top notch.
Jämfört med en magic och en iphone.
Men det är min åsikt, och jag är ingen fanboi
Last edited: 11 augusti 2009