DHD vs N8

Discussion in 'Desire HD' started by Mc_Piloten, Nov 23, 2010.

1. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

N8 < DHD

2. BigR

BigR Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

N97, 5800, X6 och några Nokior till Kör Symbian 1. Nya Symbian 3 introducerades på N8 och finns även på en handfull fler Nokior.

3. AndyInternetGuru

AndyInternetGuru Youth Droid Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Sony Xperia Z5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Sony Xperia Z5
    Du har rätt. Lät bra i mitt huvud men blev fel. Kontentan från min sida är att Nokia gör bra lurar, och nya Symbian lovar gott. Just nu är det många som dissar Symbian ( i app-tillverkning då), men det kommer stabiliseras tror jag. N8 har gått åt som smör i solsken, och det kommer bli bra, intresset är stort. Vi behöver 3-4 olika operativ på mobilmarknaden för att telefonerna ska utvecklas i den takt som vi är vana vid.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

4. Mc_Piloten

Mc_Piloten Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Nu blir jag osäker igen!
    Den DHD som skulle ankommit för ngån vecka sedan kom bort på vägen och nu funderar jag på en N8 iaf.
    Den har bättre kamera och den använder man ju ibland. GPS funktionen har det mesta förrutom det kommande med Google som kommer till Android. Men Nokian har ju allt gratis och man kan stänga av dataöverföringen när man använder den i t.ex. utlandet. Google varianten med att använda molnet som informations källa kommer ju inte funka överallt och då dessutom blir det dyrt i utlandet.
    Sedan var det ju det där med appar. Men de flesta appar som kompisarna använder har jag hittat till min N97:a också. Men använder jag dem....nej....vet egentligen inte om så många appar man behöver egentligen.
    Med N8 blir det en uppdatering för mig som gör att jag inte måste lära om från början.
    F-n vad osäker jag blir.

5. Milleson

Milleson Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Även om jag personligen föredrar DHD över N8an så verkar det som att det är N8an du vill ha. Det är inte så att du köper en dålig telefon, Nokia är fortfarande bra. Tycker du ska gå på magkänslan och köpa N8an.

6. Mc_Piloten

Mc_Piloten Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag funderar.
    Å andra sidan har jag ju kvar min N97a och då har jag den gps funktionen om jag behöver den. DHD har ju car panel vilket är ngt jag också uppskattar....

7. kentgoran

kentgoran Teen Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6
    För utlandet har du ju HTC locations, som inte använder cloud, dock kostar det lite för premium-navigering :)

Sent from my Desire HD using Tapatalk