Jag beställde 3st nexusar den 7:e, dagen efter försökte google debitera mitt VISA men misslyckades, samma dag drogs 8 kr x3 från mitt konto dagen efter det fick jag syn på missödet och la till mitt VISA-kort en gång till o valde att använda det ist och vipps fick jag en godkänd debitering sen fick jag för mig att jag behövde göra det en gång till för nästa order eftersom den fortfarande klagade så jag la till samma kort igen och någon timme senare fick jag ytterligare ett felmeddelande om att debiteringen misslyckats då la jag om kortet en sista gång o insåg att jag troligtvis glömt ändra kort-land till sverige vid de tillfällen då det blivit misslyckat, så jag granskade kort-formuläret mycket noga en sista gång o sparade inställningarna o valde att använda kortet och sen efter någon timme så blev alla ordrar debiterade o godkända.
Såhär ser det ut på mitt checkout-konto:
# feb 9
Google Phone Webstore debiterade ditt VISA xxx-xxx med USD 558,65. "GOOGLE *Nexus One" kommer att visas på kontoutdraget för ditt kreditkort.
# feb 8
Google Phone Webstore har tagit emot din beställning.
# feb 8
Du har uppdaterat din betalning för den här beställningen till VISA xxx-xxx.
# feb 8
Ett försök att debitera USD 558,65 från ditt kreditkort (VISA xxx-xxx) misslyckades. Du måste tillhandahålla ett giltigt kreditkort inom 7 dagar, annars annulleras din beställning.
# feb 7
Du gjorde en beställning hos Google Phone Webstore den feb 7. Google Checkout har skickat en kopia av detta kvitto till
[email protected].
och såhär ser det ut på mitt bankkonto:
10-02-08 SKYDDAT BELOPP -8,00
10-02-07 SKYDDAT BELOPP -8,00
10-02-10 10-02-09 GOOGLE *Nexus On -4 183,80
varför dom har dragit 8 kr x4 vet jag inte o jag förstår inte riktigt varför de drar 8 kr över huvud taget men hur som helst slutsatsen är iaf att jag har inte behövt skicka in några körkort eller id kopior whatsoever.
Click to expand...