*Never mind* Herregud. Har haft den här manicken i ett år snart, och inte vetat om detta. Jag som är ett riktigt radio freak Tack !
He he, no worries! Radion är helt ok, men ingen värsting sådär. Tappar ganska fort signalen i "ogästvänliga" lokaler. Lycka till!
Flera gånger har jag suttit med en död mobil på ett tåg eller buss. Och ibland när man pillat med SD-kortet så har det hänt att mobilen helt plötsligt inte hittar all media på telefonen (Vilket leder till att man måste formatera om kortet.) Och så har man haft en radio i headsetet utan att man vet om det. Ouff, nu slipper jag iallafall dessa hemska stunder
Har kört arc ett par dagar nu håller en dag o då ringer jag en del, surfar lite och har bt på hela dagen. (även push på mailen fb och twitter). Mitt batteri är även nytt så jag tror tiden kommer bli lite bättre efter ett par laddningar till.
Och hur har batteritiden varit so far med din användning? Är själv medium/heavy user, inte så mkt BT utan mer mailande och liknande
You never know . Så, spännande vecka vi har framför oss, är det lugnet före stormen nu? Tycker det varit lite ologiskt tyst i tråden på sistone .
Skall ta mig en sväng förbi min lokala telefon leverantör imorgon, och se om dom fått in den ännu. Hoppas verkligen det så man kan få fanskapet innan den sista. Tycker jag har väntat länge nog på min nya ögonsten.
ehm, jo det kan jag ju göra, om jag visste hur jag fick fram den? dessutom, är den inte rätt indivuduell? alltså om man har program skärm etc igång? Men om du berättar hur jag gör så kan jag fixa det Found it! tror jag iaf ska ta en bild
Grejjar du inte det med Android SDK kan du alltid ta ett foto bara på tvn på den. De funkar de med // A
Tjo, ska passa på att säga att anledningen att skärmen varit sådan stor del, är antaligen att jag satt på kommunaltrafiken i 80 minuter och pillade på telefonen Edit: passade på att ta lite bilder längst vägen, vet inte om det går in under skärmförbrukning? det verkar inte ligga under någon annan punkt? Hade 42% batteri kvar vid tiden jag tog dessa bilder
Det var iaf. vad SE representanterna sa på CES. Men frågan är ju denna, vet vi att den drar mkt kräm i jämförelse med X10:an som ändå får ses som Arcens föregångare? Det vet man ju först om man har exakt samma användning på bägge enheterna och ser vilken som räcker längst.
Hum. Jag hade nog tappat 25-35% på min om jag suttit med tvn på så länge. Och detta om jag typ surfade eller körde tapatalk.
Såhär ser mitt ut: Jag har varit ute och käkat. Skrev ca 10 meddelanden på Whatsapp. Gick igenom favorittrådar med Tapatalk samt surfade förstasidan på Swedroid. 2 youtubefilmer á 2 min styck. Ca 10 minuter samtal. Kör med Latitude därav är Maps högt upp.. Skärmen är inställd på Auto. Resten av tiden har luren legat orörd. Bilden i detta inlägg har inget med arc's prestanda att göra utan detta är mycket ström en överexponerad jobbig SAMOLED-skärm drar.