Du får lägga upp dem på en bildsajt såsom flickr och sedan använda internetaddressen till bilden och klippa in den i ditt forumsvar. Man använder den lilla bildknappen som betyder infoga bild för detta, uppe i verktygsraden Edit: originalfilen är väl stor iaf??
Ett screenshot på din Mini kommer ju inte vara lika stort som ett screenshot på en Desire HD t.ex. Det enklaste sättet att ta ss tycker jag är att ladda ner MyPhoneExplorer gratis på din PC -> installera -> koppla telefonen till datorn -> tryck på Funktioner -> Skärmdump i MPE, sen är det bara att välja var den skall sparas. För att ladda upp den gör du som fireon skrev.
Det är det jag har gjort, men då blir det bara små bilder när jag lägger upp dem i tråden.... Ska dock prova att lägga upp dem på annat sätt...
Upplösningen gör ju bilden mindre. Men du lägger ju upp en bild genom att tar direktlänken till din bild, typ som min här: http://img203.imageshack.us/img203/7371/capturetg.png Sen skriver du efteråt. Utan mellanrum emellan alltså. Så som såhär: Då blir det rätt.
Några ikoner jag har latjat ihop... Går säkert att göra tusen gånger bättre så jag skickar med font och template psd filen.. Får varken Desktop visualizer eller liknande att funka på min rootade Desire med apps2sd+ på, eftersom appen hamnar på SD kortet så försvinner precis allting när jag startar om luren... Har prövat att lägga skräpet i telefonen men det hjälper inte... Alla ikoner försvinner så fort jag startar om... Andra widgets kommer om än efter ett tag men inte ikonerna... Men man kan ju dela med sig ändå.. psd, font och lite fler ikoner... Enjoy..
Skulle någon kunna assistera mig när det gäller att modda widget locker. Jag har lokaliserat den fina guiden på xda, men jag sitter på mac och man måste ladda hem lite program om jag förstår saken rätt. Någon som skulle kunna ge mig en hjälpande hand? Skulle gärna vilja ha den som Bombay har i sin homescreen, kan någon som har en liknande bara skicka över filerna?
Vart är länken till XDA som du tänker på? Blev nyfiken EDIT: Hittade, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825553
Kan hjälpa till med svaret Det är Minimalistic Text. Går att ställa in så, antagligen en 2x1 eller 3x1 widget som är inställd så genom anpassad layout. Man får mecka en del själv med inställningarna