Nix, den är standard i den custom rom:en jag kör i telefonen så den kan jag inte ta någonsomehelst cred för
Ni som kör widgetlocker, hur har ni lyckats få slidern att se annorlunda ut än de fåtal som finns med från start?
Jag använde mig av den här sidan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825553&highlight=rotary Körde med APK Manager, lite trixigt men du har ju hela helgen på dig
Tap på homescreen -> widgetar -> minimalistic text I minimalistic text välj: Förinställd layout -> Anpassad Anpassad layout -> ta bort dom tre rutorna som finns där genom att långtappa på dom och dra dom till papperskorgen. Efter raden är tom trycker du på det gröna plusset. Välj fliken datum Dra upp alla sju (Dag i veckoraden mån, tis osv) en och en i tur och ordning till raden. När ni är klar backar ni tillbaka till inställningarna för minimalistic text igen Vill ni ha svenska ändrar ni det under Språk. Klart
orkar inte kolla igenom alla 108 sidor.. hur gör man för att ta kort på alla homescreens+lockscreen samtidigt ? kan man göra de eller måsta man klippa å klistra ?
Hur får du simi clock och circle battery att gå ihop? På min mini blir det ett litet glapp hur jag än gör....
Man kan välja att visa batteri på simi clock. Settings--->Längst ner, Battery Settings--->Klicka i Display battery. Måste man roota för det?