kom på en grej: för ett tag sen hörde jag talas om en app som gjorde att docken i lp scrollades när man bytade homescreen. är det här något som finns eller är jag ute och cycklar?
Jag tror inte att docken scrollas. Däremot kan du ställa in så att du har flera docks om du sveper åt höger/vänster i dockan.
Jo det vet jag och jag använder det men jag vill att när jag "swipar" till den högra homescreenen så följer docken också med. Alltså: jag vill kunna byta både homescreen och dock samtidigt
Inte min bild men jag svarar ändå. Det är Madelis SquareSticky som finns på madeli.itablish.com Du behöver ett konto där som du får genom att skicka din mailadress som ett pm till Madeli
Ooooops!! Har glömt att kolla i den här tråden....men här kommer info för alla som undrar: Wallpaper hittas här (många snygga!) : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=713495 Widgets: Snowstorm, ExtDate, Simiclock battery, Pure grid calendar (plus arcs egna analoga klocka och strömkontroll)
Tack för tipset, grymt skönt att ha den som plugin i chrome! Går snabbt att hitta folks wallpapers nu.
Det är inte många som tänker på att man ska stanna vid röd gubbe vid ett övergångsställe ^^. Jag tror det är rätt namn iallafall, jag såg det namnet i ett filnamn när jag kört tineye. Så .. Fast om jag vore du, så skulle jag gå anti-västerländskt, GO EAST! ;D
Svara på frågan men hänvisar också till diskussionstråden! Det är minimalistic text som du gör så med. Där kan du i stort sett göra din egen widget MVH fri0xz