om du kan nöja dig med en statisk bakgrund så är det inte svårt att fixa till så du får den bakgrunden
Silent och vibrate-strömbrytarna, vad heter dem? Har letat som en galning på Market men hittar inga snygga
Funkar screenshotappen bra? Det verkar vara fel med den om man kollar i kommentarer jag har 2.1 om det hjälper.
det är 2.1 med en moddad launcher och statusbaren har jag själv gjort. funkar endast om man har just 2.1
2.1 kommer ju till hero ganska snart ju. sen tror jag säkerligen 2.1 redan finns som en hemmakokt rom på xda. kolla i heroforumet
i framework-res.apk ligger det en mapp som heter res, i den ligger det olika drawables mappar. Mappen drawable-hdpi har en specifik fil som heter statusbar_background.9.png det är den som är bakgrunden i statusbaren. Dock är det en .9 png fil som inte bara kan editeras hur som helst utan kräver lite merarbete.
La upp en uppdaterad och snabbare version: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5580653&postcount=1
ahh det är du som gjort den nice work. satt och funderade på om jag skulle modda om den så people appen öppnar sms appen faktiskt Dock inte riktigt säker på hur jag launchar den hur löste du dem överlappande ikonerna med genomskinlig statusbar?