Någon som vet om det finns fler olika färger på denna wallpaper? Skulle vilja ha tex blått istället för orange.
Tack för era svar. Men jag testade att öppna den i photoshop och det är väldigt svårt att ändra färg på den eftersom det är massa skuggor och liknande. Jag vill ej besvära er med massa job. Orange får duga så länge Tack ändå. Delar med mig av den ändå ifall någon vill ha den.
Jag gjorde en version som jag själv började använda. Jag tycker iaf att det blev ganska tjusigt. Är det till belåtenhet så kör på
Tittade också på den. Den funktion du letar efter är Image --> Adjustments --> Selective color (finns även som lagermask). Du får lätt bort det gula utan att förstöra det svarta/gråa (välj Gul i rullisten i fönstret som kommer upp så jobbar du endast med gula toner), men när man sedan ändrar färg (testa att lägga till ytterligare ett justeringslager) syns jpg-kompressionen tydligt. Testa själv!
Jag gjorde det i Gimp Det finns ett val där att "färglägg bild" och så meckade jag fram en sjysst blå nyans
https://swedroid.se/forum/46741-miui-clock-mclock-hjalp.html Där har du mClock samt skinn och hjälp om det behövs