Nu minns jag inte helt och hållet med du måste ha Plus versionen för att kunna använda widgets och jag tror även för att kunna storleksändra widgets så måste man ha Plus. Och det är ju just storleksändringen som gör mycket att man kan leka med att överlappa widgets en hel del.
Ser grymt snyggt ut, är "sid-indikatorna"(?), MIUI-exklusivt? Eller är det något jag kan ha på min Blade också?
Tack. Dom ingår i mitt MIUI-tema. Det går att få page indicators till andra launchers, men vet inte om man kan modda dom. Jag använder standardklockan i MIUI.
Hur har du fått till veckodagarna i klockan? Hittar inte den inställningen i miui Sent from my HTC Desire using Tapatalk
En sak jag har tänk på.. Tråden heter: Din Home Screen [Diskussionstråd] OBS!!Läs första inlägget!! Och detta står på första inlägget:
Installerade detta, men vissa ikoner dök inte upp som tex Spotify. men byter jag launcher till AWD så finns den med. How come? Mycket cleant tema f.ö.
Det var en bra fråga. Hittade den bilden under någon slösurfssession Inte ens tineye kunde hjälpa till. Här är bilden iaf
Det är inget officiell port, jag gjorde temat till mig och tog därför bara dom ikoner jag använder och lade sedan ut temat utifall någon kan ha nytta av det. Spotify är en av dom appar jag inte använder. Men jag har funderat på att utöka utbudet och släppa det lite mer officiellt.