Vet ej. Men är samma på min Xiaomi Redmi Note 5 som kör med custom rom pixel experience med Android 9
Apple iPhone 12 Pro Max. Bakgrund från Backdrops. Osynlig text från iEmpty: emptiness, it's happiness!
Gillar launcher som fan, tråkiga är bara att den inte är helt svart upptill.. min ocd tvingade mig till att byta :/ men cleant AF!
Stör mig också på att den är lite ljus högt upp,vad är det för nåt egentligen? Känns ju som en bugg? Edit. Snabb googling säger att det är nåt pixel Launcher fenomen som verkar funnits i flera år. Märkligt, men ska försöka bortse från det
Har för mig att jag läste om det tidigare när det infördes i launchern. Den har skapats medvetet för att undvika inbränningar, just högst upp där klockan mm är statiskt
Känns ju lite BS om du frågar mig, ja menar om det blev helt vitt så förstår ja det lite men lite grå skugga känns lite wierd :/
Jag tycker det är mycket snyggare när det är genomskinligt och inte svart där. Varför skulle det bara BS. AMOLED skärmar har det problemet att statiska saker kan brännas fast
Jo Jo det vet jag så klart, men varför är det inte lite grått nertill? Där det finns 3 knappar, alt. Ett vitt sträck som också kan brännas in, eller deras "Google Weather" utan enbart upptill. Samt att ja inte riktigt förstå varför lite smått, knappt märkbart grått ska förhindra att helt vita ikoner inte bränns in :/
Ser inget grått där heller. Kan ju vara så att det är skärmen på telefonen som gör det grått, för jag kan då inte se något grått på denna bild. Jag kör dock med LCD skärm
Vilken version kör du förresten? För jag noterade att på min pixel 4 xl så har den försvunnit efter senaste uppdateringen. Helt black upptil
Gillar pixel luncher skarpt, kul med lite nya wallpapers från google efter senaste uppdateringen. Nåt dem annars brukar va sisådär med
Har en pixel 3a XL. Skumt nog fångas det inte på en screenshot, men på luren ser det ut som lite svagt light bleed i ovankant när man har en svart bakgrund.
Fattar inte alls. Tar jag en skärmdump så syns light bleeden när jag tittar på bilden i min telefon, men när jag bifogar bilden här så ser den helt svart ut? Hur är det här möjligt?
Som första bilden visar (Google launcher) så ser man grått när bakgrunden är helt svart. När jag använder min andra launcher (hyperion, andra bilden) så är det helt svart högst upp och när man drar upp launchern. Ni kan även kolla filmen som ja laddar upp, bör vara tillräckligt upplyst för att se det gråa. Som sagt jag säger inte att jag har rätt och alla ska lyssna på mig. Jag säger bara att ja inte gillar det gråa, därför har ja bytt launcher.http://cloud.tapatalk.com/s/5fd67d7fbd913/2020_12_13_21_40_56.mp4