Det är den "lightbleeden" som Google har lagt till för att förhindra "Burn-in" vilket ja tycker är BS och ja den syns på bilden för mig. Testa höj ljusstyrkan annars för jag ser den natt som dag (Pixel 4).
Haha, fattar 0. Jag kan inte se nåt light bleed hur jag än gör när jag tittar på min egna screenshot.
Jag ser inget grått på din bild. Är nog något med AMOLED skärmarna ni har Jag ser inget grått på någon av bilderna. Kan det vara så att era skärmar visar det. Kolla på er bild på någon annan skärm, så som datorn. För jag kan inte se något grått på varken era eller mina bilder
Det blir nåt vooodo när bilden laddas upp här. Kollar jag på screenshoten i min telefon ser jag light bleeden i överkant men inte här i tråden.
Det säger dock mer att det är något med skärmen på din telefon än att det är Pixel launcher som är felet
Nja, m Nova eller Niagara som jag också har installerat försvinner det direkt. Helskumt, men nog är det Pixel Launcher som trollar. Har ingen förklaring, men en googling pekar ju också på att light bleed grejen verkar vara en pixel Launcher grej sen länge.
Kolla gärna denna video (laddade ner Hex Picker från Google play). Det är min bild från Google launcher. OM det vore skärmen som gör detta så ska inte en app kunna registrera 98% svart Längst ner i videon ser ni "färg koden". https://photos.app.goo.gl/GGkXpabWXLtJmPv88
Kika på filmklippet här, där syns light bleeden för mig iallafall https://photos.app.goo.gl/i9ocpfTKVWGftEtz8
Jag ser ingen light bleed. Light bleed kan inte visas om du spelar in skärmen via Android. Du måste använda en annan telefon och filma skärmen.
Som sagt det är ju tyvärr Google launchern som har detta inbyggt men tycker det känns lite mesigt för att förhindra Burn-in.. men Ah trist annars hade jag haft Google Lunchern men eftersom Lawnchair är pausad så kör ja Hyperion [emoji106]
Men det är inte light bleed in den korrekta bemärkelsen, det ser bara ut som det. Visst ser du nån mm ljusare nyans högst upp?
Jo, den såg jag. Var det rickards skickade jag pratade om. Dock så kan jag inte se någon skillnad när jag kollar på bilderna som ni laddat upp här iallafall. Nope. Jag kan inte se det. Tycker det ser lika svart ut överallt
Jaha skumt, ja appen registerar det iaf och ja ser det rätt så väl på Google launchern. Här står det lite skrivet om det isf, med antar att deras bilder är lite redigerade för att det ska synas mer för att så pass "illa" är det ju inte. Men om du inte förstår vad vi pratar om/ser det gråa - "white wash" on top & bottom of screen with dark wallpaper - Pixel Phone Community