Den personen kör inte med original launcher. Du kan inte göra det med Pixel Launcher, men med 3:e parts launcher kan du göra det
Visst ja, glömde skriva det. KWGT med "flow" som har dem. Har dock ändrat lite så trycker man på de olika sakerna öppnas de. Tid öppnar klockan, datum för kalender etc. Sen alla ikoner är mappar som öppnas om du sveper ner på dem. Gillar verkligen ikonpaketet och har inte hittat någon ersättare ännu
Jodå har testat. Men allt är alldeles för begränsat och framförallt krångligt för att det skall vara värt det sjyssta setups. Men är van vid att byta setup för ofta från Android för att orka med det på ios. Det är synd att Apple tillåter en att ändra utseende men bara går 3% i användarupplevelse.
Använder du något program för att placera mobilen på bakgrundsbilden? Jag letar efter ett sätt jag kan skapa bakgrundsbilder till produkter. Produkten är såna skin wraps som t.ex dbrand säljer. Jag vill inte endast ha en vit bakgrund och bilden på baksidan av mobilen på förgrunden i webbshoppen. Jag vill skapa nån bra och passande bakgrund så det ser bra ut när man ser på produktbilden.
Jaha okej! Ska försöka hitta nån bra. Förlåt men vad står GP för haha? edit: insåg nu att du kanske syftade på Google play butiken