Jag har kört You Icons sen du tipsade om dem. Första ikonpaketet på länge jag verkligen gillat. Så keep up the good work!
Det är inspiration som driver mig framåt oxå ! Skall försöka variera mig . Hejda mig om det blir för mycket samma , för ofta hamnar jag i ett spår men ändrar små detaljer
Det här va länge sedan nu. S22 Ultra med just nu KLCK android 12 lockscreen samt några KWGT Samsung original launcher, med goodlock Tror ikonpaketet heter Viral på playstore
Tycker helt ärligt denna tråd ska uppmuntras mera. Mina ideér kan behöva en uppgradering och du @eastbound sköter dig fint som fan här. Upp med mer bilder nu alla
Flera här som är väldigt duktiga på design här uppenbarligen, kan ni inte följa guidelines också, snälla? "När ni postar screenshots så skriver ni vilka eventuella widgets, appar, iconpacks ni använder för att undvika att tråden blir full med frågor istället för screenshots på era desktops."
Det är en bra launcher . Längesen jag använde den nu. Får nog ta och se hur den är numera. Smart launcher 6,har du provat den? Gillas skarpt