Inställningarna är lite annorlunda än vad man är van vid men inga konstigheter egentligen. Handlar om vana. Finns mycket att grotta ner sig i om man vill.
Skulle tippa på KWGT för datum dag nedre klocka,sen ett ikon paket. Nova,lawnchair möjligen Se om jag kan min Android :-)
Har du bytt ikoner med hjälp av Genvägar? Funkar det verkligen okej - är det värt mödan? Av vad jag sett så funkar det ändå inte helt 100, men inte satt mig in i det.
Snyggt! Önskar verkligen Apple kunde tillåta ikonpaket och lite fler ikoner osv. Men 04.38 och 03.45 - Sysselsättning på sömnlösa nätter?
Ah då förstår jag. Tack för inspirationen hur som helst! Jag har inte kommit igång med Widgy. Saknar bara kwgt när jag kollat på det, men behöver nog bara lägga lite tid på att lära mig.
Ni som har eran telefon runt skärmbilden så att säga, vad för app använder ni för att få telefon att visas?
Jag kör med hishoot. Googla eller så finns den här. Releases · hishoot2i/Hishoot2i Templates finns i mängder på Telegram. Sök i appen
Alternativt här, vet ej hur bra dom är på att uppdatera mobiler . https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kubix.creative