Någon som kör Samsung och vet om de är möjligt att ändra utseendet på statusbaren ? Skulle vilja att den ser mer stock ut
Har gjort det. Har många moduler installerade ,bla quick star som låter mig göra vissa ändringar. Men inte ändra utseendet på själva ikonerna (batterisymbol,wifi etc.
För att anpassa utseendet på statusfältet på din Samsung-enhet, gå till Inställningar, välj sedan Display eller Display & Brightness. Leta efter ett alternativ som heter "Statusfält" eller "Systemikoner" och utforska de tillgängliga anpassningsinställningarna för att få det att se mer likt standardutseendet.
Vad jag vet finns inte alternativet att redigera statusikoner på OneUI, möjligtvis med Goodlock men inte i vanliga inställningarna
Går att plocka bort statusfält ikoner med goodlock så att de inte syns alls. Men inte ändra utseendet på dem
Tack View: https://drive.google.com/file/d/1FOHRnwaraVoLbMMRWtcE7w1gz-QSo6h7/view?usp=drivesdk Hojta till om det inte går att ladda
också läckert - hur är det nu, att byta ikoner på google pixel 7 pro, hur gör du ? har inte grejat med det här på ett tag och har liksom fastnat för smidigheten i stock lauchern men den tillåter ju inte att byta ikoner ?
Använd denna https://play.google.com/store/apps/details?id=rk.android.app.shortcutmaker Välj den i widgetlistan och välj högra alternativet (heter standard eller liknande) Välj app, välj ikonpaket, sök/leta efter appen och välj ikon och tryck spara typ så har det skapats en ikon
Har oxå fastnat för inbyggda pixel launcher,synd att man inte kan välja ikonpaket rakt av inbyggt. Men tur att det finns sätt ändra ändå
riiight, ok, men blir bara för ett gäng appar som man har på hemsidan, resten förblir som de är - synd så sett - men ok då vet jag hur du har gjort
a har idag Nova launcher men har efter att sett en massa snygga å cleana skärmar med Niagara launcher är frågan om det är värt att byta till den det som hindrar mig lite är att man inte kan ha så många widgets . hur upplever ni det? är det någon som gjort detta bryter är den värd pengarna?