Det går att placera flera widgetar på varandra och bläddra mellan dem i Niagara. Den skiljer sig ganska mycket från andra launchers. Många gillar den men inte alla. Jag är väldigt förtjust i Niagara och har premium.
har den just nu men verkar som en massa funktioner bara finns i pro. kan prova i 7dagar men eftersom den är så annorlunda behöver man säkert mer än 7 dagar
Vilken app för att få ens screenshot i en telefonmodell? Förr använde jag snapmod, men där finns bara gamla telefoner
Diskussion från en podd jag lyssnar på (Recept, tack!) Är det "gubbigt" med mappar till sina appar? På hemskärmen har man "Media", "Nyheter", "Ekonomi", "Jobb" osv. Nyfiken på vad ni anser. Själv har jag mappar och fyllde 40 nyligen
Gubbigt? Du menar organiserat... #40åring Edit: Insåg att jag bara har en mapp dock - Bank I övrigt försöker jag hålla hemskärmen så ren som möjligt.
Posta gärna i denna tråd, den andra är ingen diskussionstråd. Jag har bara 2 mappar på min hemskärm. Meddelanden och Google mappar.
Niagara Launcher är just ju favoriten... Rent, snyggt och funktionellt. Det tar heller inte speciellt lång tid att fixa till. Funktionaliteten kring undermappar/widgets är makalöst bra. View: https://streamable.com/ptpnwa