Byt ut den då kör adb pull på appen öppna den och byt helt sonika ut ikonen mot en bättre passande och pusha sen filen tillbaka.
Ja, det är saldot på kontantkortet. Just nu har jag onödigt mycket pengar där. I julas ville jag testa min widget och se vad som hände när man kom över 1000:- i saldo. Därför laddade jag kortet med över 1000:- då och har fortfarande mycket kvar. Hur gick det med mitt test då? Jodå, det gick bra, första 1 och efterföljande tre siffror skrevs sammanhängande utan något mellanslag eller kommatecken mellan siffrorna och "kr" fick plats efter utan något behov av radbrytning. Textsträngen presenteras så gott som omodifierad från Telenors websida. m v h Henrik
Det är en widget som han har utveklat själv, verkar det som med tanke på "I julas ville jag testa min widget och se ..."
Jovisst, sök på market efter "Telenor kontant" eller ladda hem källkoden från http://telenorkontant.sourceforge.net/ m v h Henrik
Min erfarenhet säger mig att det som man inte testar själv får man tillbaka i form av en bug-rapport vid det tillfälle då man minst önskar det... Jag vet inte hur halebops web är uppbyggd, men förhoppningsvis kräver källkoden bara några mindre modifieringar för att att anpassas till andra mobiloperatörers sidor. m v h Henrik
Hmm.. Du har inget Halebop kort o kolla med ? Ifall du vill göra en till Halebop också? Har inga som helst erfarenheter av o skriva själv så..
Hejsan.. Jag är helt hundra på att jag såg en TV-Guide widget i någon tråd som någon hade på en av sina homescreens, men jag kan inte hitta den som widget, bara som program.. Help?! Mvh: Andy