Om någon undrar vart deras inlägg tar vägen så är det för att jag raderar dem. Vill hålla tråden så "ren" som möjligt och bara ha bilder på schyssta desktops.
När ni postar era screenshots MÅSTE ni posta info om ALLT ni har på era desktops på dem bilder ni visar. visar ni 7 bilder får ni vackert skriva för alla 7. Följs inte detta kommer jag helt sonika ta bort bilderna. Detta för att slippa att varje screenshot följs av 10 inlägg som frågar om vilken widget det är lr ikon. Sök på Weather widgets på market så hittar du den
i denna tråden är det screenshots only. Frågor ställs INTE här. hädanefter kommer jag obönhörligen ta bort inlägg som inte är relevanta. Försök hålla tråden ren så kan vi enbart ha bilder på schyssta desktops här. Om ni undrar över något går det att skicka pm till personen ifråga. Inläggen ska se ut precis som kentomens post
Sök, Sök, Sök Sök först på www.androlib.com och kolla om appen fins tillgänglig på market och huruvida det är en betalapp lr inte. Finns den inte på market så är det ok att fråga här vart personen ifråga fick tag i den. Är det inte en betalapp och ni inte kan hitta den ändå på market så får ni kika här är appen en betalapp kan ni köra via emulator och köpa appen där igenom, köpa ett amerikanskt simkort t.ex tmobile kort eller roota er mobil och installera market enabler. Den här tråden är till för att visa upp sina desktops och inget annat. kommer rensa här titt som tätt
Men all respekt för att hålla tråden ren men det är inte inte speciellt mycket hjälp med svaret "Sök på Weather widgets på market så hittar du den" när man får över 100 sidor träff bara på free apps?! Kan vi inte införa länkar till market i denna tråd? Vore ju grymt. Alla som presenterar sina screens bifogar även länk. Nu är du välkommen att ta bort detta inlägg
nej men när någon frågar finns denna appen på market betyder det att personen ifråga inte ens har sökt. Jag har skrivit att länkar till vart man hittar appen ifråga vore kalas. Men rent generellt måste man ändå försöka lite själv och inte anta att man ska bli skedmatad med all info.
Då jag inser att det är mitt inlägg som diskuteras så får jag förtydliga mig lite. Jag förstår att jag borde ha skrivit att jag hade sökt på market men inte hittat något. Därav ställde jag frågan för att få reda på om jag borde ha hittat den eller ej. Jag ber om ursäkt för eventuella problem jag skapat.
nej nej. det var inte enbart mot dig du var bara ett exempel och du behöver inte be om ursäkt på något sätt. Gudarna ska veta att jag är lika lat jag titt som tätt.
vad jag fattar det som på tex min legend så använder ni inte sense? utan home++ osv för att sen kunna byta ikoner osv? tycker sense funkar riktigt bra, vill inte byta
Ställ gärna den frågan i HTC Legend sektionen på forumet istället där du kan få svar av andra legend användare- Detta är en tråd för att visa screenshot på sina desktops