Sök på icon pack på Market så får du upp en hel del. FolderOrganizer stöder alla icon pack som är till open home och ahome Om du har egna ikoner i png format så kan du bara lägga dom i en mapp på minneskortet och sedan leta upp den med FolderOrganizer när du ska byta ikon. Så antingen en icon pack eller egna små ikoner
Va är det för klockwidget du har, hade den häromdan men blev en återställning och nu kmr jag inte ihåg vad den heter
Jaa, jag har oxå den men hur får jag min klocka lika smal som din, min är nämnligen bredare, och då går jag miste om en rad med appar
Beautiful smaller home..... heter den och ska finnas under widgets i listan bland alla beautiful home widgets.
Ikoner utan text/label Snygg och clean. Hur får man ikonerna utan text? Jag använder "BetterCut" men den tvingar mig att skriv en label. Ha de.
Det är en inställning i Launchern. Eller iaf finns det i LauncherPro, men det finns säker med i ADW som han använder.
Re: Din Home Screen [Screenshots] OBS!!Läs första inlägget!! Stämmer att det är en funktion i ADW. Men annars är jag en hon Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag undrar över "fläkten" på förstasidan, är det från ngn webcam?. Vad heter programet isf?, och vad använder du för program på datorn?
Skuum: Tack det hjälpte Har laddat ner beautiful widgets för att då tag i klockan med väder som flera har, men vädret dyker aldrig upp.. har fått tag i version 2.199 och såg att senaste va 2.999. men jag kan inte hitta någon changlog för att se om han ändrat något som gjort att vädret slutat att fungera ? han har inget på hemsidan!. vill inte köpa det om det inte fungerar