Vart då? På mina genvägar på "Home Screen"? Menar du där så kör jag med BetterCut, glömde skriva det under bilden. Ändrat nu.
Re: Din Home Screen [Screenshots] OBS!!Läs första inlägget!! Nu minns jag inte riktigt, men jag tror inte det är snowstorm utan det är weather forecast widget. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Haha jaa faktiskt Jag har sökt här. Och googlat, Tillockmed skapat ett konto på XDA för att söka efter den där. Den enda jag hittar är Maize Digital Clock, och med den så får inte jag den fadeningen eller gradienten på typsnittet.
eftersom du har sökt men misslyckats så ska jag bjussa på länken http://www.mediafire.com/file/3ht4z4cihdc/digitalclock.apk
Tackar ödmjukast. Det var visst samma fil som någon tidigare här i tråden hade givit mig, men vad är fel eftersom att den inte ser ut som screenshotsen? Min klocka är liksom i, fetstil! :S
apkn som du hade, eller är det Launcher Pro som ändrar typsnittet eller? :S --- Edit, har fått tag i den nu. En medlem här skickade mig en omoddad
Re: Din Home Screen [Screenshots] OBS!!Läs första inlägget!! Bluebird av David Lanham Sent from my HTC Legend using Tapatalk