Desire har 960x800, (vad jag läst innan) Så hade jag varit du hade jag förminskat bilden till den storleken så slipper man lagg
Hur gör du för att få Beautiful widgets till 4x1 i storlek och så att vädret hamnar till höger om klockan? Är det Smaller Home?
Måste man ha Root för att kunna ta Screenshot? Finns det ingen app som inte kräver root? Hittade inget på Market
Bilden har blivit förminskad, jag trycker på menu, väljer bilden jag förminskat men den ändrar inte. Vad är det jag gör för fel?
Gå in på galleriet, foton, leta dig fram till din bild klicka på den, sen meny, använd som, välj bakgrund sen får du välja storlek, bara maxa så du får med det du vill ha. spara. sen ska det vara klart
Du läser i diskussions-tråden, och hittar du inget så frågar du där: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=14295 (För att vara snäll och svara: ikonerna i dockan ändras direkt i LauncherPro. Vill du ha genvägar på skrivbordet med andra ikonerna kan man använda appen BetterCut)
Hm, var nog lite för snabb där tror jag. Glömde visst byta tråd... (anmält) Byta ikonerna i dockan vet jag hur man gör. Vill byta i menyraden/statusraden högst upp på skärmen (batteri-ikonen osv...)
Nej, det är det inte. Du frågade om Extended Controls va? Då går du väl bara in i inställningarna för den widgeten och väljer Transparent så som andysign sa.