enda sättet jag kan komma på om man inte hittar en specifik app som löser det är att byta ut ikonen i rommen innan du flashar. men om du länkar till rommen du har och vilken ikon du vill ha så kan jag nog lösa det åt dig
Najs. Orkar inte riktigt flasha å sabba garantier för att få fina ikoner. =/ För taskig ekonomi för tillfället.
Ja och nej fast lite ja ändå telefonen blir mindre rapp av såna här appar som skinnar telefonen. du behöver inte root för att använda det men root för att köpa det tills google öppnar upp för oss nordbor för betalda apps
om du vill kan jag skicka dig min open home jag inte använder mera. torde väl vara ok då den gäller för 1 person och jag inte använder den överhuvudtaget
ser mkt nice ut du. vilken väderwidget äre ? forecast? om du tycker home replacement slöar så tycker jag du ska testa sweeter home. tyckte den verkade riktigt intressant och klår alla nuvarande home replacement apps på fingrarna. Gillade den andra bilden och hur du satt appsen i en ring där
Satt och satt.. Det blir så automatiskt när man när aktiverat dockan (Launcher Dock).. Japp det är Weather forcast (Full) då man kan ändra teman.
aha där har jag missat en app tydligen. Dela gärna med dig av bakgrunden suck 15 pistoler för en vädervidget...tveksamt
http://i28.tinypic.com/2l8gadf.jpg Hittade den på interfacelift.com. Det är bara att välja en snygg där och ta 4:3 storlek och minska ner till 640x480
danke. väderappen visade sig va riktigt nice och dessutom var det euro och inte pund så 12 kr var väl ok.
Hur gör man får att få 5 ikoner längst ner som jag såg att några hade? Kan man få det på sin homescreen eller bara på dom övriga flikarna?
det är dxtop då som har det så. du swipear fingret åt vänster på tabsen så kommer dom fram, och vill du ha upp menyn då håller du in menuknappen! hoppas du fattar vad jag menar!