Oj jäklar, ber om ursäkt. Har säkert skrivit 100 inlägg i de två trådarna så man blir lite förvirrad ibland. Förresten, har du provat MyPhoneExplorer? Finns gratis att hämta som ett program till din PC, krävs varken root eller något annat för att ta screenshot på din telefon. Det är dessutom extremt lätt
Kan nämna att det är något lustigt med den när man har en vanlig bakgrundsbild, den blir lite pixlig då typ. (Iaf med LauncherPro, vet inte hur det är med annan launcher) Det försvinner dock om man använder ett Live wallpaper konstigt nog. Prova så vet du hur det ser ut Edit: Kan även nämna att det sker med Leedroid 2.3c men inte med Oxygen 2.0 RC6, trots launcherpro.
Snyggt. Hur har du klämt in så många ikoner? Hur har du fått dit bakgrunden bakom ikonerna? Snor gärna ditt väggpapper också
Hur har du lyckats ändra på Launcher Pro+ facebook- och kalender-widget? Mina har grå bakgrund och jag hittar ingenstans där jag kan ändra det.
Det är en moddad version av Launcherpro som gör så att dina launcherpro widgets inte har någon bakgrund. Här har du APK-filen. http://www.mediafire.com/?iroqvy2waoktdis
Vad gör du när du ändrar i APK-filen? Redigerar du .png-filerna och lägger på transparenta bakgrunder och dylikt?
Alltså hur får du upplåsningsskärmen att se ut sådär? Ogillar SE's fula upplåsning och tycker verkligen din var snygg men har sökt på Market efter Widget Locker men hittar inte. Inte har du väl köpt den?
Om du inte har rootat och kört jit etc. på din X10 rekommenderar jag inte att du skaffar Widgetlocker, med tanke på hur lite mobilen utnyttjar processor osv. så blir telefonen oerhört seg i allmänhet av widgetlocket - jag vet för jag har testat...