Hej! Jag har följt guiden på https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1082 men den stämmer inte över huvud taget på eclair. Är det någon som vet hur man gör det på 2.1:an? 1. Någon home-app finns inte i eclair? 2. "Clear defaults" finns inte heller (eller det kanske är motsvarande "rensa cache"?) Någon som kan hjälpa mig på traven?
För att de vill att deras telefon inte ska se ut eller bete sig som standard android oavsett hur det påverkar stabilitet, prestanda och välmöjligheter för användarna. Och uppenbarligen valde de rätt för deras mobiler säljer ju. Själv har jag väl haft otur eller något för jag har endast upplevt Sense som en försämring jämfört med standard Android på min Hero.
ja det är väll en tyngre klient överhuvudtaget, men många av konsumenterna är antagligen inte lika tekniskt kunniga som oss och fattar inte det
Jag lyckas inte heller med att dölja Sense, vet att jag har gjort det innan uppdateringen men nu vill det sig inte :/ Några förslag?
Home switcher visar bara sense UI för mig också. Går jag in på hantera program > com.android.launcher så kraschar min hero. Är det bara jag som har det här problemet?
jag kör launcher pro... finns på Market och när det väl är installerat så finns det som alternativ när man trycker på Hemknappen! Det finns många roliga inställningar till den och flyter på bra mycket bättre än vad Sense gör! Dessutom snygg!