Vad ska det betyda? Recensionen du länkade till gav den mycket bra omdömen överlag. Han säger att DOOGEE F5 troligen är den bästa smartmobilen som finns i den prisklassen. Frånsett tyngsta spelen så imponerar prestandan säger han. Så vad menar du med den kommentaren?
Jag kan tala om att 4G fungerar utmärkt på mitt exemplar. Jag får mycket bra hastigheter kontrollerat med bredbandskollen. Nedladdning runt 100 Mbit/s och uppladdning runt 20 Mbit/s. Kanske han glömde aktivera datatrafik? Det måste man göra. Den är inställd på avstängd som standard. Det var samma sak med min DOOGEE Valencia 2 Pro.
Jag kan även tala om att jag kört AnTuTu och fått siffrorna verifierade. Den är bättre än 95% av alla mobiler i prestanda överlag och bättre än 60% av alla mobiler på spelprestanda. Det är oerhört imponerande siffror för en mobil som kostar runt 1200:-
Sen så spekulerar han om det verkligen är Gorillaglas eller inte, han vet inte. Han säger att plastskyddet tyder på att det inte är Gorillaglas. Någon sån slutsats kan man inte dra tycker jag. DOOGEE lägger alltid på plastskydd på sina modeller. Tiden får visa om glaset är tåligt.
Nu ska jag inte avslöja mer, utan skriva resten i min långa recension. Den ska förhoppningsvis bli färdig sent ikväll.
Last edited: Nov 18, 2015