Det har du inga som helst belägg för. Det finns inget i videon som motsäger mina betyg. Har du själv ens hållt i en DOOGEE F5? Helt säkert inte, så uttala dig inte om saker du inte vet en smack om. Jag har underbyggt alla mina betyg väldigt noga och gjort en lång rad tester och jag har visat allt helt öppet. Du får gärna visa med fakta vad som är orimligt med betygen.
Du noterar inte att spelprestanda är ett separat betyg? 7/10? Jag har motiverat mig mycket noga på dessa punkter och jag har även redovisat tester som stödjer mitt betyg. Du verkar ha läst min recension extremt slarvigt.
Exakt, men jag skrev "den är bra om man har tålamod" OM(!) och därför har jag gett kameran det mycket låga betyget 6/10 (trots att det går att få fina bilder med tålamod). Vad är problemet?
Jo, den har en ganska ren version av Android och det kan du läsa om i stort sätt alla recensioner som finns om DOOGEE-mobiler oavsett källa. Du har fel i sak. DOOGEE har en lång rad säkerhetsfunktioner, vilka jag har nämnt. Du har fel även här. Om det är dumt att använda uttalar jag mig inte om.
Du har fel även här. Geekbench ställer in så att ljusstyrkan är den samma oavsett mobil. De kör den inte på högsta nivå. Kanske bara 200 nit? Tar du alltid "fakta" helt ur luften helt utan rimlig grund? Ljusstyrkan är utmärkt och bättre än på LG G3. Någon exakt siffra har jag dock inte.
Absolut, men det är inte mycket som stämmer med verkligheten.
Själva orsakat? Vad vet du om det? Det kan mycket väl röra saker som de själva inte kan påverka alls. Jag håller inte alls med om att det är samma sak att inte komma med uppdateringar regelbundet och ofta och att inte komma med någon uppdatering alls. Faktum är att det är mil skillnad.
Nej, det kommer troligen ingen ny Androidversion. Det gör det sällan i denna prisklass och det gäller även större märken.
Last edited: Nov 22, 2015