Men jösses. Man ska inte ta betygen på så oerhört stort allvar som du gör. Man ska framförallt läsa recensionerna (98% av det jag skrev handlade om annat än betyg, sluta hänga upp dig) och specifikationerna inte minst. Nexus 6P är en väldigt annorlunda mobil och riktar sig knappast till samma köpare. Helt annat prisläge, helt annan storlek på skärm, helt annan upplösning på skärm, ett helt annat stöd från Google och så vidare.
DOOGEE F5 har dessutom fördelar som Nexus 6P inte har. Som möjlighet för dubbla SIM och minneskort. Det är två väldigt olika mobiler. Din jämförelse är befängd.
Ska du jämföra mobiler så ta två stycken som är skapligt lika nästa gång. Det blir med rimligt att jämföra då.
Det är exakt två som skrivit och frågat om jag jobbar för DOOGEE (rätt osmakligt faktiskt). Två. Jag har fått massor av kredit för min recension och jag anser att jag har goda grunder för det jag skriver. Jag har dessutom lagt ned massor av tid för att testa mobilen så objektivet jag kan. Jag har inte satt betyg på måfå. Du är oförskämd.
Har du ens haft DOOGEE F5 i din hand? Svar: Nej. Vem av oss vet mest om DOOGEE F5, du eller jag?
Det är en befängd slutsats då de är väldigt olika mobiler. Båda har sina styrkor och svagheter. Jag kan dock garantera att det blir iPhone och Galaxy som blir storsäljarna som vanligt.
Last edited: 22 november 2015