Det går men behöver inte nödvändigtvis fungera jättebra, särskilt inte om mobilen inte stöds av google play.
Ah det var ju inte ens i recensionen utan en random kommentar? Finns hundratals kommentarer på GSMArena istället, någon tycker volymen är låg men någon annan tycker att det är "Voice calls are pretty neat and clear. Loud speaker also impressive."
På Honor 2 är det i alla fall inte låg volym.
Xiaomi säljer nog fler mobiler i Kina än vad Apple, LG och Sony gör tillsammans...
Fast förra gången köpte du nått obskyrt billigt skit och inte Huawei eller Lenovo. Ganska stor skillnad, jag skulle inte rekommendera någon att köpa en "Kina-tablet" av okänt märke heller...
Jag har köpt på Aliexpress utan några större problem. Jag beställde en till A850 faktiskt, för att jag vet att den funkar fint... får se om den blir för stor.
EDIT: Kan tillägga att jag köpte A850 redan fixad med multilanguage och google play.
Angående låg volym på Huawei G610S (eller andra MediaTek-mobiler) kan man fixa det själv: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2248396
Last edited: 6 januari 2014