Fråga: Efter uppdateringen 2.3.5

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av ljungbacka, 8 oktober 2011.

1. maxgoswedroid

maxgoswedroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns inte i webläsare om Opera och Dolphin

Finns inte i webläsare om Opera och Dolphin

2. maxgoswedroid

maxgoswedroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har enGalaxy S:
    Jag tycker om 2.3.5 JVT med semaphor, Ex4 och Voodoo ljud. Överklockad till 1300.
    T ex när man filmar kan man äntligen sänka volymen vid t ex en rockkonsert.
    Har inga problem, wifi och sånt. Gps --- nja, inte perfekt. Var bättre med 2.2.
    Kör med Amestris kompilering. Perfekt!

3. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    744

MINA ENHETER

Fel tråd, detta är sgs2

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

4. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Okej, jag kan nu med hyfsad säkerhet konstatera att min telefon är snörstabil utan SD kort i. Jag har plågat luren som fan de senaste två dagarna för att verkligen trigga en reboot. Jag har kört en massa appar igång å tuggat strömmar som aldrig förr. Skype är igång 24/7 och latitude, massa fönster är igång i webbläsaren.. osv.. Alltså mycket mer användande än innan. För säkerhet så använde jag telefonen precis som jag brukar i början av veckan. Jag har vid skrivande stund - Uptime: 84h 35m 33s.

Ska ta och formatera om mitt sdkort igen och ge de en sving till. Denna gång ska jag formatera de på min ZTE blade och se om de gör någon skillnad. Jag vet att jag får mer lagringsutrymme (lite lustigt) men kanske också stabilare. Synd att de är så jävla tråkigt bara. Jag gillar inte vara Samsungs testkanin. Jag tycker de är relativt fastställt att i åtminstone i mitt fall denna gång inte är användaren de är fel på.

5. ulfg

ulfg Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min telefon har också varit helt stabil sedan i fredags då jag plockade ur sd kortet. Har du hunnit testat med kortet formatterat "utanför" telefonen ?

(Båda de sd kort jag har haft i sg2an har varit formatterade i telefonen och den har rebootat med båda ..)

6. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Mkt boot men lite mappar

Hur är det med mappgrejen då? Många som upplevt? Någon som löst? När jag installera den legendariska 2.3.5 tömde sej mapparna komplett. Fyllde dem igen varpå de tömde sej när jag reboota.

PEACE

7. schaffe

schaffe Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur är det med mappgrejen då? Många som upplevt? Någon som löst? När jag installera den legendariska 2.3.5 tömde sej mapparna komplett. Fyllde dem igen varpå de tömde sej när jag reboota.
    För att lösa det med appar som flyttar ut ur mappar:
    inställningar program minnesanvändning bläddra ner till TwLauncher rensa data. Du får göra om alla inställningar men de flyttas inte ut ur mapparna vid reboot