Det ska vara tut i luren till privatpersoner, jag har inte så många att välja på

och testa detta, företag däremot har sällan tut före kundtjänst eller så är det att min hjärna har ställt om och raderat det korrekta minnet av att det var 3 signaler innan man kom till kundtjänst?
Jag har
Hallon, med tanke på det mycket skumma problemet som nyligen uppstått som jag beskrev i en annan tråd, om hur
Hallon börjat kalla sitt nät för "
Tre" över två olika telefoner, svaret jag fick från
Hallon när jag frågade vad dom tänkte om detta, var att dom skickade ut ett nytt simkort till mig, och vad händer? det nya simkortet kopplar upp sig till 3 igen, trots att kundtjänst har sagt att det ska stå
Hallon, inte 3 i min telefon, jag har knipit om detta, men borde väl? lyfta det fortsatta problemet nu
Om den är uppkopplat mot både 3 och
Hallon samtidigt! så förstår jag ifall tut-tonen försvinner
Det sugiga med Xiomi är att det inte går att läsa vilket nät den här uppkopplad till genom att titta efter texten uppe i vänster hörn av telefonen i operativsystemet, enda gången det syns är när du sätter in sim-kortet & det registreras, då stod det Hallon sedan övergick det till att stå 3, sedan försvann båda skyltarna
Click to expand...