Säljer min 1mån gamla Elephone P7000 i vit färg då jag dels har små händer att handskas med en 5,5 tums skärm med en hand plus att jag haft HTC de senaste mobilerna. Då har jag vant mig vid att ha "tillbaka-knappen " till vänster. Håller alltid mobilen med vänster hand så det har varit svårt att nå "tillbaka-knappen" med vänster tumme utan att råka trycka på mittknappen.
Annars hade jag aldrig sålt den, helnöjd med den prestandamässigt. Nu har jag ju bara använt den i ca 3veckor men jag har haft mer batteri kvar på kvällen än på min HTC M9. Dessutom utbyttbart batteri om man vill ha ett extra batteri.
Rootad och uppdaterad till senaste mjukvaran 150629
Skärmskydd har suttit på redan från fabrik så skärmen är helt repfri. Tagit bort skärmskyddet nu inför försäljningen. Ingår ett till skärmskydd plus ett tempered glass som medföljde från fabrik. Ingår även ett originalfodral, laddare och laddkabel.
Ett litet märke i metallramen på ovankanten, se bild.
Jag har kört med Telia och 4G funkar helt felfritt, samma hastigheter som på min HTC M9. Har inte testat att köra med 2 olika simkort i men det ska ju funka enligt alla tester.
Köpte min från Ebay för att få den snabbare än om man beställt från Kina så därför blev ju priset 2575kr istället för ca 1950kr som den kostade i någon av Kina-butikerna.
Ingen aning vad ni kan tycka den är värd. Men kanske runt 1500kr? Mycket mobil för pengarna.
Mobilen finns i Nordöstra Skåne.
Kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning. Swish funkar.
EDIT: Tar gärna eventuella bud i tråden istället för PM så ser andra vad jag tackar nej till. Då slipper jag svara flera på PM med samma bud.
http://www.elephone.hk/P7000.html
Model: P7000
Dimensions: 76.3*155*8.9mm
CPU: MTK6752 64-bit
GPU: ARM MALI-T760 MP
RAM: 3GB (eMMC+DDR3)
Storage: 16GB (800Mbps read/write speeds)
Display: 5.5" FHD, 178° viewing angles
Battery: 3450 mAh (removable battery)
Camera: Rear-13MP IMX214 f/2.0, front-5.0MP
SIM card: Dual SIM,dual standby (SIM+Micro SIM)
Wi-Fi: 2.4G/5G wifi
Bluetooth: 4.0
Positioning: GPS,A-GPS
Networks: FDD-LTE/WCDMA/GSM
Touch ID: Support (360° identify)
Last edited: 20 juli 2015