Hade du problem med Gpay innan och nu med senaste uppdateringen så funkar det igen? Eller har det fungerat för dig hela tiden?
Nej. Kontakt supporten och man får inte en ny beta ota när man backat. Lite trist men det var ju jag som backade.
Jag kan meddela att Google Pay fungerar igen för mig. Provade idag på lunchen med Revolut som bakomliggande kort. Skönt!
Jag kan inte ens nedgradera min om jag vill. Installerar jag HiSuite så säger appen som installeras på telefonen att den inte är kompatibel med denna version utav systemet (på telefonen). Vilken version utav HiSuite på datorn kör ni som fått det att fungera? edit: löste det genom att ladda hem den allra senaste hisuite apk'n från apkmirror.
Enligt beta appen så är detta sista dagen för beta-test för de 400 som tog sin plats. När kan man förvänta sig en skarp version av Android 10 att komma?
Idag verkar det som att Betan är borta. Kollade i appen svar från denna ej tillgänglig trots att jag är med o ej gått ur den.
Detta första gången ja har varit beta testare. När den skarpa versionen släpps så får vi väl den som alla andra utan att behöva lägga android 9 innan eller?