en liten tanke som gnager bara.

Diskussion i 'Off Topic' startad av swematte, 23 mar 2011.

1. Irregular Programming

Irregular Programming Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jaha, så när iphoneägarna hämtar sin IPhone så är inte det samma sak.. suck säger jag bara.

Last edited: 25 mar 2011
  2. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 589
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Ja visst. Givetvis säger jag alltid iPhone istället för telefon, eller mobil.

Självklart håller jag denna ute ur fickan på stan, vilket jag ALDRIG skulle ha gjort när jag körde nån android-lur

Hör ni inte hur dumt dom två ovanstående meningarna låter?

Det ska tilläggas att jag bytte min ÄLDRE HD2 mot en nyare iPhone, så status i form av pengar är det inte heller frågan om tydligen.

Att ni orkar grabbar

Tycker den som drog upp argumentet "brukar ni aldrig säga att ni googlar" har väldigt rätt. Man använder helt enkelt uttryck för det vanliga, mest normala och användbara i många lägen.

3. Sasori

Sasori Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Ja det är väll fan klart det inte är samma sak. Ena är att använda en sökmotor och det andra är att visa upp sin telefon. Ser du den fundamentala skillnaden? Och hur många googlar utan att använda google?

wmb, kul att du representerar alla telefonägare :cool:

edit* fan va spydigt det där blev, ta mitt klumpiga sätt att uttrycka mig med en nypa salt, lättare att avläsa irl

Last edited: 25 mar 2011
  4. swanden

swanden Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

En sak som har med det här att göra är att små ungar kommer fram till mig i skolan och frågar vilken som är bäst iphone eller htc... Lite jobbigt att alla som är lite "noobiga" på android tror att android= htc. Sen är det nån kille som i min klass som har en htc och tror att han äger pga det... Han är i själva verket en väääääldigt stor noob på android och när jag visade en annan kompis min telefon lite så kommer han och blir värsta superimponerad och börjar fråga 1000 frågor och han håller på och följer efter mig och sånt...