Inget som Comviq skyltar med, och jag var själv skeptisk innan fakturan väl kom Men väldigt smidigt skött av Comviq!
Vad är poängen med att betala av telefonen om man ändå har ett abb som rullar vidare och inte går att ångra (om man ska behålla luren)?
Märkligt, tyder isåfall på att beslutet kan fattas på individnivå hos supporten. Jag hade som sagt inga problem alls att få igenom det. Testa igen är mitt tips. Ja, abonnemanget löper på som vanligt med sin bindningstid.
Comviq verkar ha fått en hel del beställningar, 3-4 veckors leveranstid på alla färger. Både min sambo och morsan beställde igår efter mina rekommendationer. Verkar vara en trevlig telefon helt klart!
Beställde igår den 14 april och ska få den redan på tisdag den 17 april enligt status från Comviq. 3-4 veckors leveranstid vill man ju inte ha!
Beställde och hämtade en P20 på pressbyrån samma dag. Betalde 2400 för telefonen och gav abonnemanget till min son. Bra deal [emoji41]
Hade ingen aning om detta! Men då väljer endast att betala direkt mobilen och inte abonnemanget? Har redan Comviq student 245kr/mån med 40gb surf och vill liksom inte förstöra det på något sätt [emoji28]
Abonnemanget rullar på men mobilen kan du betala direkt. Är man bara ute efter mobilen blir det billigare att köpa den direkt men om man ändå behöver ett abonnemang är det ju en klockren affär.