1. Dubbelsurf – äntligen tillbaka! Få 14 GB istället för 7 GB för bara 145kr/mån!. Inte i 3 mån, inte i 6 mån, utan exakt så länge du behåller ditt abonnemang. Se alla erbjudanden på fello.se
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Ersätta Nexus 5x & Nokia 7+

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av snål, 28 jul 2018.

1. snål

snål Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har en Nexus 5x som bråkar med mig. Främst tappad mobiltrafik & dålig batteritid.

Köpte en Nokia 7 plus. Gick med en spann vatten som skvätte över på telefonen i benfickan. Det tog död på mobilen.
    Förmodligen så kom vattnet ner i hörlursuttaget.
    Hade bara mobilen i några dagar, men batteritiden var utmärkt. Hade 40% batteri kvar när arbetsdagen var slut.
    Gillade storleken på Nokian. Bättre mottagning än Nexus 5x, men sämre räckvid på bluetoothen.

Lyssnar på radion 8 timmar/dag med bluetooth & joggar i alla väder. Nexusen har protesterat flera gånger efter ha blivit dyngsur vid joggandet, men alltid kommit till liv igen. Räckvidden på bluetoothen behöver vara 20-25 meter.

Enda kravet är svensksåld med mitt namn på kvittot.

Mecenat har en Samsung Note 8 för 5000kr. Vet ej om jag kan köpa den i mitt namn eftersom kontot står i en annan persons namn.
    Ett alternativ är att skaffa en ny Nokia 7+.

Vad säger expertisen ?

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    41 404
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Eftersom du verkar ha skvätt ned dina tidigare telefoner låter det som en god idé att satsa på en lur som är IP68-klassad :)

Note 8 eller S9+ fungerar nog lika bra, men batteritiden på Nokia 7 Plus är ju som du säger rätt bra i och med det kraftfulla batteriet.

Kan du få en Note 8 för 5 000 kr låter det som en rätt bra deal i alla fall.